Balíček je určený pre pozície v rámci call centra, ktorých hlavnou náplňou je predaj po telefóne.
Mapuje osobnostné predpoklady, motiváciu, schopnosť čeliť náročným situáciám aj schopnosť nenechať sa odbiť a ísť si za svojím cieľom.
Ponúka komplexný pohľad na hlavné rysy osobnosti. Prostredníctvom 32 dimenzií prehľadne ukazuje, ako človek pristupuje k druhým ľuďom, rieši problémy, ako sa rozhoduje a čo od neho môžete čakať v práci. Okrem osobnostného profilu ponúka aj odporúčania na ďalší rozvoj.
Dotazník mapuje hlavných motivátorov človeka a tiež hovorí, s ktorými pracovnými rolami najviac ladí jeho motivácia.
Mapuje typické reakcie na stres a ich užitočnosť pre vyriešenie situácie alebo pre duševnú pohodu človeka. Dotazník tiež ponúka veľa odporúčaní na posilnenie schopnosti zvládať stres.
Dotazník meria celkovú mieru asertivity aj jej štyri základné zložky, teda schopnosť presadiť sa, stáť si za svojím, pracovať so spätnou väzbou a nadväzovať a rozvíjať vzťahy s druhými. Dotazník na rozdiel od verzie LIFE pracuje so situáciami v kontexte pracovného života, a je teda primárne určený pre pracovné poradenstvo alebo výberové konania.