Balíček je určený pre predajcov a kandidátov na túto pozíciu.
Zisťuje osobnostné predpoklady, priebojnosť a asertivitu, rovnako ako motiváciu dôležitú pre prácu predajcu. Súčasťou je aj mapovanie preferencie hodnôt a firemnej kultúry tak, aby predajca do firmy skutočne zapadol.
Ponúka komplexný pohľad na hlavné rysy osobnosti. Prostredníctvom 32 dimenzií prehľadne ukazuje, ako človek pristupuje k druhým ľuďom, rieši problémy, ako sa rozhoduje a čo od neho môžete čakať v práci. Okrem osobnostného profilu ponúka aj odporúčania na ďalší rozvoj.
Dotazník mapuje hlavných motivátorov človeka a tiež hovorí, s ktorými pracovnými rolami najviac ladí jeho motivácia.
Mapuje vnútorné hodnoty a preferencie človeka vo vzťahu k firemnej kultúre či typu práce. Môže slúžiť aj ako ukazovateľ toho, nakoľko človek zapadne do danej firmy.
Dotazník meria celkovú mieru asertivity aj jej štyri základné zložky, teda schopnosť presadiť sa, stáť si za svojím, pracovať so spätnou väzbou a nadväzovať a rozvíjať vzťahy s druhými. Dotazník na rozdiel od verzie LIFE pracuje so situáciami v kontexte pracovného života, a je teda primárne určený pre pracovné poradenstvo alebo výberové konania.